nedelja, 19. januar 2014

Na hitro...



za "kao" minuli, rojstni dan.
Ko misliš, da vse veš, pa na koncu izpade, da temu
 ni tako.
Kajti rojstni dan bo komaj 1.februarja. Je pač, majhna pozornost 
in voščilnica, prišla malo prej.
Lepe želje bodo, pa na datum. Se zgodi.



Napis  "UPAJ živeti svoje Sanje" je štampiljka iz Vladkinega kompleta. 
Odtisnjen z distress Vintage photo. Z njo sem senčila tudi robove.
Odtisnila sem jo na osnovo voščilnice.Uporabila sem papir K&Company wild raspberry.
Pri izrezu sem si pomagala z šablonama Spellbinders in Sizix.
 Rob papirja sem naredila s pomočjo luknjača.
Zunanji pol krog sem prilepila z 3D blazinicami.  
Dodala trak z domače zaloge, nekaj dodatka z šablono 
Marianne Designs-flowers&leaves.
 Za konec še rožica iz zaloge in nekaj polperlic.

Imejte se lepo.

8 komentarjev:

  1. Tudi to se zgodi - bolje prezgodaj kot nikoli. Super sončno - tople barve si uporabila. Prav popestriš tole turobno vreme.

    Če želiš scan Ramine knjižice mi posreduj svoj mail pa ti jo pošljem.

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hhihii, sem pomislila na tisto bolje pozno kot nikoli,...no, tudi prezgodaj je boljše kot nikoli:)

    OdgovoriIzbriši
  3. waw kako je lepa, super barve. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Jah, se zgodi tudi to, da zmešaš datume! Ampak, pomemben je namen :-) Čudovita, prezgodnja, voščilnica je nastala. Super barve si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo lijepa čestitka je nastala.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Hja, včasih spomin odide na dopust pa se potm kakšni datumi malo pomešajo:))
    Vendar pa zagotovo drži "važen je namen" Pa je vseeno nastala čudovita voščilnica.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Nič hudega, saj si imela dober namen. Krasno si jo okrasila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Važen je namen,čeprav malce kasneje narejeno.Lepa voščilnica.
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši