četrtek, 21. maj 2015

TIM


Na CRAFT-alnici, je tema SVETI ZAKRAMENT. 
Kot naročeno, sem dobila naročilo voščilnice za sveti krst.
Moram napisat, da je ta otročiček, naročnici tako všeč, da je bil do zdaj na vsaki voščilnici, ki jo je naročila. Tudi meni je zelo všeč.
Nisem nič kaj preveč komplicirala. Veliko že pokaže vzorčast papir. Ena od zapovedi je bila tudi mašna. Kot simbol sem ji dodala še križ.



Prva slika je bila narejena na sončku. Ker se vidi senca od mašne, sem dodala še eno sliko, ki sem jo naredila v sobi.


In še notranjost.


Imejte se lepo, kljub slabemu vremenu.


17 komentarjev:

  1. Res bjštr dojenček. Voščilnica pa je res čudovita :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Dojenček je tudi meni zelo všeč. Ozadje na čestitki pa še bolj. :-) Hvala, ker si poslikala tudi notranjost. Zna priti prav. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa nežna voščilnica,ki ne potrebuje dosti okraskov za waw efekt.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepa cestitka.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je cart tale motiv in lepo si ga skombinirala s papirji in dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušten motiv. Zelo lepo voščilnico si naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako je luštna :-)) Zelo lepo si jo sestavila in sončni lesk jo naredi prav posebno :-)) Všeč mi je.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je luškan :). Lepo voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta fantič je res prikupen. Všeč mi je voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta fantič je res prikupen. Všeč mi je voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je, prav vse mi je všeč na njej, pa še lep verz si napisala v notranjosti. Lp Zvonka

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako je lep speči fantek. Zelo lepo si jo naredila in prva fotka obsijana s soncem je tako lepa. Čudovit izdelek. Šepni nam kje si našla spečega fantka?
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo je lepa. Z luštkanim motivom.

    OdgovoriIzbriši
  14. Your baptism cards are just so precious, Renata! They will be treasured family keepsakes!! Enjoy your day! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita voščilnica ob prekrasnem dogodku
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši