petek, 7. oktober 2016

Mojca



Je na svet prijokala oktobra.  Zelo sem vesela, da sem jo spoznala tudi v živo.
Redno zahajam na njen blog, lepo jo je brati. Ni dela, kar ona ne dela. In zraven vse papirologije, štrikarije in drugega, me je kupila tudi z sladkimi objavami. Ki jih redno prakticiram doma. Se vidi na meni, saj ni življenja brez cukra.

Za njo sem naredila preprosto voščilnico, kot je tudi sama.
Pri tej voščilnici sem štempljala z Memento blazinicami. Lepo se dela z njimi, edino barve niso tako intenzivne. Krasne so za štempljanje napisov, saj so lepi čisti.
Kot je vidno na voščilnici, sem uporabila Tinine štampiljke  okrasimo s cvetjem. Odločila sem se za videz mavrice, katero sem kasneje dodatno upodobila tudi z plastično šablono - Topli žarki.
Misel je iz kompleta Ustvarjalnega dotika, ki pa ga trenutno ni v prodaji.
Z kotnim luknjačem sem zaokrožila robove.

15 komentarjev:

  1. Lepo mavrico rož je dobila Mojca. Res si naredila krasne čiste odtise.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile vmesni žarki so res zanimiva popestritet tega travnika rož....krasna je ...50x ti hvala, da si se spomnila name...pa nehaj s tem hvaljenjem, bom čisto kičasta ratala.
    Tud jaz sem vesela, da sva se spoznali v živo in upam da bo čimprej spet kakšen babji čvek in da mi bo uspelo prit...Sonja je baje že porinla avto iz garaže in je že v nizkem štartu, ....samo pazi, da ne bo krenila brez tebe!!!! Hvala lepa še enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja hudimana kako sem danes šlampasta....POPESTRITEV!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo simpatična in barvita voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. krasno si si tole zamislila in naredila krasno mavrico.

    OdgovoriIzbriši
  6. This is such a gorgeous card, I love how you have created a circle around the sentiment and the flower pattern is so pretty.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes October link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Very beautiful card. I love the design. Thank you for joining us at Inspiration Destination, good luck!!! Patricia

    OdgovoriIzbriši
  8. Very pretty, love those colors, nicely done, thanks for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends, and remember to follow us for a chance to win.
    Leanne DT/LPCF

    OdgovoriIzbriši
  9. Za čisto petko si izdelala tole voščilnico. Za Mojco samo najboljše. :-) Krasne barve in vrhunski odtisi. Super, da si jo še embosirala. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si uporabila sončne žarke, ki bodo greli našo Mojčko :)
    Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si skombinirala barve, ki so kot nekakšni žarki.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako si tole super skombinirala - zarke in vrhi natrosene rozice v isti barvi! Zelo je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  13. This is such a great stamp but the addition of the rays is awesome.

    Thank you for joining us at Li’l Patch of Crafty Friends for our challenge.

    OdgovoriIzbriši