torek, 21. marec 2017

Mavrica




Drage moje, hvala za lepe želje glede zdravja.
Lahko povem, da smrkam ne več. Zato pa zdaj kašljam.
Saj bo. Kopriva ne pozebe.

Včasih se zgodi, vsaj pri meni, da je v glavi čista tema. 
Zakaj, se vprašate.
Cel dan sem rabila, da sem naredila voščilnico. 
Prva zamisel je bila čisto drugačna. Vendar nikakor ni prišlo do končne izvedbe. Vedno mi je nekaj manjkalo. 

Tako sem komaj zvečer dobila preblisk, Vzela drug papir in začela.
Najprej sem cvet toplotno embosirala z prozornim prahcem. 
Nakar je sledilo senčenje. Sem imela namen še malo pošpricat z vodo, pa mi je ta varianta tako všeč, da sem si premislila.
Napis sem izrezala iz črnega kartona, ki sem ga nato še toplotno embosirala z prozornim prahcem.
Na eko osnovi, mi je delovala najlepše.
Presodite same, če sem zadela.



To je to.

Imejte se lepo.





Izzivi:
HLS - AG with dies





12 komentarjev:

  1. Zadela v nulo, tako z barvo, kot z embosiranjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tako je ponavadi, pustiti moraš ideji, da dozori. In šele, ko nehaš misliti nanjo, se ti utrne ;)

    Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, eine tolle karte hast du gewerkelt.
    danke für deine teilnahme an der friendship-challenge.
    lg
    sandy

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful colors! I love the ink resist that you did. Thank you for joining us at Brown Sugar Challenges.
    -Miranda DT
    TheCraftyCritter.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Imaš prav: kopriva ne pozebe :) Fajn, ker ti je že bolje.
    Zelo lepa voščilnica, kjer se barve krasno prelivajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo, da si že boljša! Voščilnica je perfektna v svoji barvitosti...vsekakor vredna malce preganjanja :-))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica, zadetek v nulo pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  8. Splačalo se je malo potuhtati, saj si izdelala čudovito voščilnico. :-) Barvna kombinacija mi je pa taboljša. Itak! Upam, da se kašlja tudi kmalu znebiš. Odštevanje se začenja.:-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Your card is beautiful
    Thanks for joining us at Friendship Challenge
    Hugs Anja

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful background on this card. Thank you for playing along with HLS Anything Goes With Dies March Challenge. Hope to see you again in April!

    OdgovoriIzbriši