ponedeljek, 3. februar 2020

Pomlad


je prišla tudi  k meni.
Prelepe potonike, nemogoče se jim je upreti.

Akvarelno barvane z distress oxide.
 Antistresna uživancija. 
Vem da se ponavljam,
če je pa res.

Sivke so me tako lepo prosile, če se lahko tudi one pridružijo potonikam.
Zato sem jih mogla dodati.


Voščilo je izrezano z srebrnega kartona, škatlice v kateri so se skrivale sladkarije.
Tudi meni je uspelo recikliranje.


To je to.
Imejte se lepo.



Izziv:
- galerija meseca februarja NP: rezalne šablone ( potonike, sivka, voščila na vrvici, okrašeni pravokotniki)
- The Crafter's Cale Challenge blog 2020/2#235 - AG
-

9 komentarjev:

  1. Renata tole je čudovita voščilnica, všeč mi je tudi sivka, ki si jo dodala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, tole pa je perfektna kombinacija, res tako lepo.
    Super tudi za recikliranje, res nam lahko ogromno stvari pride prav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno so zacvetele potonike, mi delaš lušte z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica. Fantastično si sestavila šopek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super voščilnica. Lepo si združila cvetje iz različnih kolekcij :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si sestavila cvetje in lepo in prav je, da si sivki ustregla, saj se tudi na vrtu družijo:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si skombinirala različno cvetje in sestavila krasen šopek.

    OdgovoriIzbriši
  8. Renata čudovita je in kako fajn, da si dodala sivko, zelo paše. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Wonderful card, thansk for joining us at the Crafter's Cafe this fortnight.

    OdgovoriIzbriši