četrtek, 5. marec 2020

Magnolije


za Tino.

Ozadje embosirano z mapico kare.
Magnolije, akvarelno pobarvane z distress oxide.


Še enkrat, vse najboljše.


To je to.
Imejte se lepo.



Izzivi:
- galerija meseca marca NP: rezalne šablone (magnolije, mini voščila, okrašeni pravokotniki), štampiljke(magnolije)
- izziv pri ARTMBR marec- zima/pomlad, ženske/matere
- Vesela hiška :Izziv # 4 - CVETOČA POMLAD






12 komentarjev:

  1. Obožujem magnolije, tvoje so prekrasne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tino si razveselila s čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica. Krasno si pobarvala magnolije in jim pripravila tudi super ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje so že zacvetele, moji popki na vrtu se odpirajo...pa prav take barve bodo. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoja magnolija se je zelo lepo razcvetela. Krasno si sestavila voščilnico. Hvala, ker si jo pokazala v Veseli hiški. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si z magnolijami okrasila Veselo hiško. Mehko in dišeče si se nam pridružila.
    Naj bo mehak in dišeč po sreči tudi tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica. Si me spomnila, da gre ta šablonica na seznam Kupi

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je in super se mi zdi, da uporabljaš emb. mapce, saj sama vse prevečkrat pozabim nanje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Embosirano ozadje res velikokrat povsem spremeni in doda bogat videz voščilnici, dopolnjeno z lepimi magnolijami pa je super. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga moja, iz srca hvala...v živo je pa sploh izjemna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh, magnolije ! Vsak dan jih občudujem na sprehodu in kakor tvoja voščilnica vzbudijo romantiko in lepoto v meni. Hvala za obisk v naši Veseli Hiški in lep dan ti želim. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  12. Z eno veliko zamudo se ti zahvaljujem za sodelovanje na mojem izzivu in te pohvalim za super izbiro pripomočkov, postavitev in zelo zelo lepo barvanje magnolije.

    OdgovoriIzbriši