četrtek, 30. april 2020

Tulipani



Akvarelno ozadje.
Cvetovi so izrezani iz barvnega papirja, stebla pa senčena z distressi.



To je to.
Imejte se lepo.



Izzivi:
- galerija meseca aprila NP : rezalne šablone (kvadrati s šivi, valoviti kvadrati, tulipani, mašna iz kompleta -vaza in mašna)
Ostajam doma  2.del NP - akvarelno ozadje, uporabi stare izreze

7 komentarjev:

  1. In ta tvoj to je to je krasen. Odlično ti je uspelo ozadje in pa postavitev. Jaz pa srečna, ker si mi postavila številko 50. tega izziva. Vabljena tudi v naslednjem, ki se bo prav kmalu začel.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita nežna voščilnica. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Renata zelo lepa voščilnica , krasne barve in tista dva tulipana delujeta prav krhko. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa nežna voščilnica. Super si naredila ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Renata, tako lepo je tvoje akvareno ozadje in zelooo mi je všeč kako si ga posavila v kot!

    OdgovoriIzbriši
  6. Renata, najprej ti povem, da me vedno nasmeji tvoj stavek - to je to:))). In sedaj k voščilnici; lepa in nežnih barv in to je to:))). Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši