sobota, 20. junij 2020

Magnolije



Še vedno so na moji mizi.
Ko enkrat začnem, ni konca.


Zelo ste pridne, pridno ustvarjate in objavljate.
Jaz sem še v nekem drugem svetu a upam, da se vse obrne na boljše in se vam pridružim.
Spremljam vas še vedno, le za komentarje mi zmanjka časa.

In moj že stalen končni zapis. 

To je to.
Imejte se lepo.




Izzivi:
- galerija meseca junija NP: rezalne šablone (magnolije, kreativni krogi), štampiljke (magnolije, ozadje z voščili)
- Scrapping4fun Challenge#169 - AG
- Word Art Wednesday Weeks #444-#445 - AG
- The Creative Crafters Challenge# 29 - AG

6 komentarjev:

  1. Kako hudo postavitev si naredila - všečkam. Dokler nas razvajaš s tako lepimi verzijami magnolij ni nič "narobe", če ustrajaš pri njih :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si izdelala. Magnolije si lepo pobarvala, postavitev pa je vrhunska. Ti samo pridno ustvarjaj in tu in tam kaj pokaži, vse drugo pa bo že. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful floral card! Very gentle!
    Thanks for playing with us https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/

    DT Sneha

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je Renata - tako zelo si me navdušila s postavitvijo!!!
    Tudi meni zmanjkuje časa za komentarje, a počasi se izteka šolsko leto in ... kmalu bo obilo časa za meni ljube ljudi in stvari. Tudi tebi želim veliko časa za vse, kar imaš rada.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši