nedelja, 31. januar 2021

Oxide čestitka

 


Pa sem spet tu.
Malo sem se poigrala z distress oxidi.
Ozadje je narejeno z več potegi gobice v barvi willted violet in worn lipstick oxide. In ga nato pošpricala z vodo, da sem razbila strogost barv.
Nato sem odtisnila štampiljko čestitke s cvetjem Najlepšega para.
Cvetje sem pobarvala z barvo willted oxide,  liste pa z zeleno peeled paint oxide.
Na koncu sem izrezala z šablono Najlepšega para zastavico in dodala napis iz seta čestitke s cvetjem.
Celotno ozadje sem najprej izrezala z šablono okrašeni pravokotniki, ker se mi je zdelo brez roba pusto, sem še enkrat izrezala z šablono vesele pošte, da sem dobila bel rob.
Zato je na mestih viden neenakomeren izrez in del križcev.




To je to.

Imejte se lepo.



Izziv:
- galerija meseca januarja 2021-Najlepši par: rezalne šablone (vesela pošta, voščila in zastavica), štampiljka (čestitke s cvetjem)
- Scrapping 4funChallenges # 184- AG
- CARDZ TV # 133 



2 komentarja:

  1. V živo je še lepša in če nebi napisala, da si kaj cumprala z obrobo sploh nebi opazila. Tako sem šla sedaj prav pogledati in verjemi, da je efekt hud - saj veš, točno tako si si zamislila :) :) :). Hvala, da tvoja leopička krasi mojo karniso :).

    OdgovoriIzbriši