sobota, 24. september 2011

Diploma

Še ena knjigica, ki se je navezovala na diplomo. Idejo, izbiro papirja in vse drugo je bilo potrebno sestavit v glavi. Bila je pa tema, brez kakršne svetlobe na koncu tunela, bi lahko rekla. Googlala sem kar nekaj ur, da se mi je začelo vsaj malo svitat, kako pa kaj. In tako se je začelo, rdeč karton za ovitek, scrapbook papir za  zunanji in notranji del. Štampiljko sem snela iz interneta, samo besedilo sem spremenila v slovenščino. Pobarvala sem jo z Faber-Castell barvicami. Izrezala sem z z ravnim in "valovitim" nestijem, se ne spomnim pravega imena. Obletala, kar nekaj cvetličarn, da sem dobila rdeč organza trak. Zakaj v cvetličarno, ker v trgovinah ni bilo nič primernega, samo saten in čudne barve. Izrezala črke, nalepila na prvo stran, dodala še vrtnice in perlice, brez katerih, pri meni ne gre.
 Verz sem izrezala z Labels Seventeen nestiji, in preko poštempljala. Tudi v predalčku je en majhen verz. Naj se ti vedno cedita le med in mleko. Oboje je naročnica, kasneje tudi vstavila.
 Da ne bi bilo tako monotono, sem vstavila še malo traka .
 Na zadnjo stran pa,seveda pečat.In to je to.
Fotografije so, kakršne so.Nisem neki ekspert v fotografiranju, pa še baterija je bila skoraj prazna.

1 komentar: