sobota, 30. marec 2013

Remenke 2013



Sredi polja sem ter tja,
zajček mali se igra.

Skoči sem, skoči tja,
ga v vašo hišo pot pelja.

Vam za praznike voščila da,
ki je speljano z našega srca.



Delala sem jih z borovničevim čajem. V katerem sem jih pustila čez noč.
Poigrala sem se z nalepkami abecede.


Lepe velikonočne praznike, vam želim!


7 komentarjev:

  1. Zelo so lepi in tako močno temni pridejo! Vredno poskusiti, kajne :-))
    Tudi tebi želim lepo doživete praznike!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo so se ti pobarvala jajčka :-) Želim ti vesele praznike!

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvirno! Nikoli še nisemm videla takšnih pirhov. Zelo so lepi, pa še zdravi,z naravnimi barvami obarvani :) Hvala zajčku za voščilo, tudi tebi vse lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra ideja! Čepe praznike tudi tebi!

    OdgovoriIzbriši
  5. joj kako luštni pirhi z napisom in tale tvoja pesmica mi je tudi strašno všeč. tudi tebi želim lepe praznike. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi. Hvala za borovničev namig.Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite remenke. Dobra ideja. lp

    OdgovoriIzbriši