nedelja, 4. januar 2015

Stop - policija


Ne, ni me ustavila policija. 
Gre pa za policaja, ki praznuje rojstni dan.
Njegov oče si je zaželel voščilnico, na temo sinovega poklica.
Tako je nastala ta voščilnica.
Kapa je izrezana ročno. Dodala sem organza trak in pol perli.
Papir je z domače zaloge, postavljen malo postrani. Vrvica je iz trgovine Kik.
Napis na tablici, sprintan. Ime sem pa izrezala z pomočjo rezalnih šablon.


To je to.

Imejte se lepo.


Ker je na CRAFT-alnici tema Karkoli, jo prijavljam na izziv.



15 komentarjev:

  1. Super si naredila kapo in celotno voščilnico. Krasna tematska je, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Renata, ob naslovu sem res najprej pomislila, da so te ustavili. Krasno si tole izdelala, pa toliko ročnega rezanja, ni kaj, kapo dol, ha ha. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna tematska voščilnica je nastala. :-) Zelo natančno in lepo si izrezala kapo, dodatki so pa zelo domiselni in super pašejo skupaj. Naslov objave pa je prva liga. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si naredila tole voščilnico in kapo si odlično zadela.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz sem sprva mislila da so te "ujeli" policaji, ma takole je še boljše. Vse pohvalae z aročno izrezano kapo, dodati so na mestu in v ravno pravšnjem obsegu. Papir po strani si bo potrebno zapomniti - deluje svetovno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, krasna kapa, kar ne morem verjet kako natančno je izrezana in to na roke. Zelo lepo voščilnico si pripravila za policista, upam, da ti zato gdaj priznajo kakšne plus točke ;).
    Hvala, da si se nama pridružila v zadnjem izzivu Craft-alnice v letu 2014. Srečno in pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je dobra tale tvoja voščilnica in krasno si naredila kapo! Ideja "stop policija" v znaku je super :-)) Zelo mi je všeč!
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Živjo! Gledam in občudujem. Ne le tole domiselno voščilnico, kar malce več časa sem si vzela in si ogledala tvoje izdelke. Moram reči, da ne vem, kje sem hodila do zdaj. Prečudovite stvari!

    OdgovoriIzbriši
  9. Rocno si izrezala tole kapo? Svetovna je! renata, vse dobro v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, dobra si, kapa je res svetovna! Sploh je tole super tematska voščilnica, odlično si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Že stojim, spoštujem zakon. Renata še enkrat boš lahko prebrala...kapa je svetovna. Pa še na roke izrezana. Vsa čast.

    OdgovoriIzbriši
  12. Niesamowita kartka, mistrzowska :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo izvirna in všeč mi je.
    Sledim tvojim objavam, lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  14. Wwwwauuuu Renata....čudovito tematsko voščilnico si oblikovala! Super si to ročno izrezala in kapa deluje kot prava! Znakec pa je le še pika na i.
    Uživaj v vikendu, Jana

    OdgovoriIzbriši
  15. Oooo, tale kapa mi je pa zelo všeč. Noro dobro je izrezana. Res super!

    OdgovoriIzbriši