sobota, 15. avgust 2015

Seguins



Kljub vročini, sem se vmes malo spustila med papirčke in ostale pripomočke. Dolgo ni trajalo, saj se je vse lepilo, samo tisto ne, kar bi se moglo. Tako sem to voščilnico delala po delih.
Danes mi jo je uspelo s pomočjo klime, tudi dokončati.
Velikokrat sem opazila na raznih voščilnicah, kot dodatek sequins-e.
Tokrat sem se jih tudi jaz poslužila.
Voščilnico sem "posula" z divjimi vrtnicami in napisom, od Najlepšega para.


Še odstrani, da se malo zablešči.


Komentiranje vaših izdelkov je bilo zaradi vročine, omejeno. Saj po službi nisem bila za nobeno rabo. Pridem kmalu, naokrog.

Imejte se lepo. 



Izzivi:


  

17 komentarjev:

  1. oooo kako je lepa! krasne rožice in všeč mi je kako si postavila napis. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Brave so čudovite in postavitev prav tako. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je krasna in seqinčki ji prav pristajajo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, super je. Krasne vrtnice in med njimi napis so res paša za oči.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. neverjetno je poštampiljkana, prava paša za oči. super postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  6. What a beautiful card Renata, your flowers look great
    Thanks for joining us this week
    Anne
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna in pozitivna je, všeč mi je napis, ki je v sredini!

    OdgovoriIzbriši
  8. A stunning and colourful bunch of beautiful blooms
    Perfect for congrats and thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  9. Tebi se vidi, da uživa v rožicah, še posebno ti sedejo divje Tinine vrtnice. Tako krasno jih znaš pometati po voščilnici, da jih je veselje pogledati. Cvetijo pa vse leto. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Fabulous stamping and a really superb design!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More

    OdgovoriIzbriši
  11. Your sentiment looks great surrounded by those beautiful colourful roses. Great stamping.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je in lepo si "prekrila" vrtnice z napisom :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow.... Tole sem pa zamudila. Čudovita je!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow.... Tole sem pa zamudila. Čudovita je!!!!

    OdgovoriIzbriši