torek, 16. januar 2018

NOV ZAČETEK


Marko in Doris



 Imejte se lepo.



Galerija meseca januarja . Najlepši par (zaokroženi borduri)


15 komentarjev:

  1. Uau, prekrasna je. Všeč mi je kombinacija cvetličnega motiva na papirju in rožicami, ki si jih razporedila po voščilnici. Prav poseben efekt naredijo. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si sestavila voščilnico za mladoporočenca.
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si povezala papirnate rožice z tistimi na papirju. Super pride. Hvala, da si se nam po dolgem času pridružila v CRAFTalnici ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa. Nežna. In polepšana tudi s spremljajočo mislijo o poroki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in elegantno poročno voščilnico si izdelala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Hvala za voščilnico, upam da jo bom vsaj videla če že en pride do mene. Lansko sem žal samo na fotografiji :(.

      Izbriši
  7. Kako je očarljiva tvoja voščilnica - sami vzdihi občudovanja so me!
    Lepo, lepo bodi, tobogan čaka ;-)
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Renata prekrasna je. Všeč mi je papir z vrtnicami in bordura. Sončen pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si sestavila poročno voščilnico :-)) Všeč mi je njena razgibanost tako po obliki kot po uporabil materiala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa poročna voščilnica. Taka , kot so meni najbolj všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Renata, tvoje voščilnice so fantastične. Izreden smisel za barve imaš in čudovito natančna si! Vsak, kdor ima to srečo, da v živo doživi tvoj izdelek ostane tvoj občudovalec. Upam, da boš pokazala prekrasno voščilnico, ki sem jo imela čast prejeti jaz. Kako ti je uspelo sestavit kaj tako lepega mi sicer ni jasno, ampak si pa potrpežljiva in res natančna, po ideje imaš nore! Hvala ti iz srca <3

    OdgovoriIzbriši