sobota, 17. februar 2018

Ne-Ja



Ta voščilnica za rojstni dan, je potovala k tebi, vendar na drugi naslov.
Drugo leto bo drugače. Punca Sonja mi je izdala pravi naslov.
Prav tako mi je že pred leti zaupala tehniko z laki. Ki sem jo seveda takoj s testirala.
Ostale osnove čakajo na pravi trenutek.


Dodala sem samo še paus in izrez iz Tinine kolekcije - danes je tvoj dan.

To je to.
Imejte se lepo.



Lepim jo v galerijo meseca februarja - Najlepši par(rez. šablona - danes je tvoj dan)

7 komentarjev:

  1. Krasna je, lepih barv. In ja, spomnim se Sonjinih ozadij z laki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau Renata! Svetovno ozadje! Sem vesela, da si sprobala tehniko z laki za nohte. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, ozadje deluje kot rdeči marmor (če obstaja :)). Fantastično je in krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti za tako lepotičko, sicer je vidim tukaj prvič ampak komaj čakam da se mi jo blagrovolijo poslati k meni :). Ja...saj bi ti tudi jaz lahko poslala novi naslov... oprosti :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si ustvarjala za Ne-Jo. Ozadje je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne-ja bo zagotovo vesela tvoje voščilnice. To ozadje ustvarjeno z laki pa me spominja na tehniko barvanja pirhov, pa tudi na papir lahko, le da pri tej tehniki barvaš z vodo in barvami za marmoriranje. Super pisano ozadje je nastalo.

    OdgovoriIzbriši