torek, 15. maj 2018

TOPLOTNO EMBOSIRANJE



Ta voščilnica je nastala že kar nekaj časa nazaj.
Svetleč papir sem senčila z distressi in ga nato pošpricala z vodo.
Čipko in voščilo sem toplotno embosirala z belim prahcem.



To je to.

Imejte se lepo.




Izziv:
 CRAFT-alnica:Izziv#210 - TOPLOTNO EMBOSIRANJE
 Galerija meseca maja - Najlepši par ( pravokotniki z šivi)

8 komentarjev:

  1. Nežno, zračno in hkrati toplo voščilo.
    Naj bo takšen tudi tvoj večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi “enostavne” postavitve in izvedbe so zelo lepe. Oxidi pa vedno naredijo izdelek imeniten! Hvala, ker sodeluješ pri Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem imela obdobje, ko sem samo mešala barve distress blazinic in špricala. Še vedno takoj opazim takšno čudovito ozadja kot je na tvoji voščilnici. Voščilo in čipka sta čisto dovolj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Izbrala si zelo lepe barve, bela embosirana čipka in napis ustvarita čudovito mehkobo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa nežna voščilnica. Krasno si embosirala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo voščilnico si naredila in se super poigrala z ozadjem :-)) Všeč mi je embosiran napis in čipka.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno izdelano, všeč mi je embosirana čipka.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito ozadje in ble napis poudari celoto :)

    OdgovoriIzbriši