sobota, 20. oktober 2018

30-tka



Nastala je moška voščilnica.
Najprej sem senčila z distressi. Nato sem s pomočjo plastične šablone - Topli žarki od NP, popivnala z vlažno brisačko. Ker mi ozadje ni bilo še ta pravo, sem odtisnila še štampiljko s pisavo.



To je to.
Imejte se lepo.




Izziv: 
galerija meseca oktobra - Najlepši par ( plastična šablona - topli žarki, rezalne šablone - čestitke 4, številke s šivi, pravokotniki s šivi )




5 komentarjev:

  1. Čisto moška voščilnica z nevsiljivim ozadjem in primernimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ozadje, všeč mi je da si dodala zvezdice in številke in to je to. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna moška voščilnica je nastala. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava moška voščilnica. Lepe barve si uporabila za ozadje in svetovno "napacala" vse skupaj. Dodatkov je ravno dovolj. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo te je brati in se s tabo vsaj za hip družiti v ustvarjalnem svetu ob tvoji sijoči voščilnici - upam, da se kmalu vidiva ;-)
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši