sobota, 13. april 2019

Čas veselja



Sonja me je v svoji objavi spomnila na voščilnico, ki še ni bila objavljena.
Narejena je bila lani za super punco, brez katere si ni mogoče predstavljati ustvarjanja.

Tudi jaz sem  embosirala z papirjem, na katerega sem prilepila izreze voščila Najlepšega para. In ga spustila skoz cuttlebuga kakor veleva postopek suhega embosiranja, ampak brez mapic.
Nato sem senčila z distress oxide.


Prilepila sem izrez ( čas veselja - ni več v prodaji) in vrvico od kompleta slonček, da deluje kot balon. Družbo mu dela srčni metulj, ki za sabo pušča srčno sled.


To je to.

Imejte se lepo.




Izzivi:
- galerija meseca aprila NP: rez. šablone - kvadrati s šivi, valoviti kvadrati, čas veselja, slonček, srčni metulji
- Simon Wednesday Challenge Blog: Simon Says: No Designer Paper
DL.ART - AG





-

6 komentarjev:

  1. This is beautiful! I love your background - what beautiful colour choices! And that butterfly trail is wonderful! Thanks for sharing this with us at Penny's!
    Linda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ustvarjala :). Ideja z embossiranjem brez mapice pa je svetovna. tole bo potrebno poizkusiti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in tega embosiranja se jaz ne bi spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, jaz sem pa mislila, da sem odkrila toplo vodo. :-)) Krasno voščilnico si ustvarila. Všeč mi je embosiran napis v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a lovely color combination, Renata, perfect for spring! Thank you for playing with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaaaaa, čisto popolno lepa in nežna je....neskočni hvala <3!

    OdgovoriIzbriši