sobota, 9. november 2019

MŠPU - kreativna uporaba okvirjev



Za pravo punco in prijateljico.


Navdih za voščilnico sem dobila , kje drugje kot pri Tini
Le da se pri meni namesto srca, bohoti simpatična božična zvezda, v novi preobleki.
Res je vsestransko uporabna.


To je to.
Imejte se lepo.





Izzivi:
- galerija meseca novembra NP - rezalne šablone (božična zvezda, okrašeni pravokotniki), štampiljka (ozadja z voščili)
- MŠPU 7. sezona - kreativna uporaba okvirjev



11 komentarjev:

  1. Renata, čudovita preobrazba Tinine ideje! Zelo zelo mi je všeč!
    Prijazen vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in barve so mi top. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je vsestransko uporabna in namenjena za voščilnice različnih priložnosti. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, samo moje je za pikico lepšejša :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovno si uporabila osnovno idejo in jo nadgradila. Že barve so mi takoj padle v oči - prav popestrijo te sive dneve :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne, ne moi, moja je lepšejša od tvoje. :-))
    Hvala draga Renata. Čudovita je. Zelo sem je vesela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jej, kako je lepa...barve, postavitev, ozadje...vse je tako lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooh čudovita, topla voščilnica. Prekrasna je v vseh teh prijetnih jesenskih barvah. Postavitev z dodatki okvirjev pa res vrhunska! Tina nam je res v navdih.

    OdgovoriIzbriši