četrtek, 16. januar 2020

Zahvala



Kako letijo dnevi,
je že pol januarja mimo, pa ni dolgo kar smo silvestrovali.

Čas je da vam pokažem voščilnice, ki ste mi jih poslale.

Hvala za lepe želje v novem letu.


Prav tako, za rojstni dan.

Letos sva se z dragim odločila, da okroglo številko preživiva po svoje v Zrečah.
Tudi njemu se je "ruleta" letos obrnila na 50.
Ker sta prišli dve voščilnici pred datumom in je na zadnji strani kuverte pisalo "odpri 30- tega". sta šli seveda z nama.
Hvala Sonji in Tamari.
Užitek ju je bilo odpreti.


En velik HVALA vsem!

Vse so ČUDOVITE!

Mojca in Jasmina, hvala za presenečenje.

RADA VAS IMAM.😘


To je to.
Imejte se lepo.



3 komentarji:

  1. O, to si pa prejela zajeten kupček lepih želja! Uživaj v zrelih letih v našem klubu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, bi morala najprej pogledat tole objavo ;) Sem našla obe moji ;)
    Vso srečo v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa kupčka voščilnic si prejela. Me veseli, da si ugotovila, da je ena voščilnica za dve priložnosti - sem pozabila na puščice ;).

    OdgovoriIzbriši