petek, 21. februar 2020

Magnolije



Končno so prišle na  vrsto tudi pri meni.
Najbolj me je bilo strah barvanja. Spet sem barvala z distress oxide v akvarelni tehniki.
Mislim, da mi je uspelo. Ni vrhunsko, za v koš pa tudi ne.
Kaj pravite?
Dodala sem jim malo sijaja z Wink Of Stella markerjem.


To je to.
Imejte se lepo.




Izzivi:
- galerija meseca februarja NP_ rezalne šablone( vse najboljše 4, vesela pošta, okrašeni pravokotniki, magnolije), štampiljka ( magnolije)
 - CREATIVE INSPIRATIONS February 2020 - AG
- Brown Sugar Chellenge # 298 - AG
- Cuttlebug Mania : Flower Power




6 komentarjev:

  1. Fantastic card! I like the shape!!!
    Thank you so much for participating in our Brown Sugar challenge.
    Hope you participate in our next!!
    Kisssssssssssssssssssss
    Bettascrap DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in lepo si jih pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tovje barvanje, ki ga lepo dopolni natur okvir :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne vem zakaj strah Renata, saj ti je krasno uspelo, le ponovi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno ti je uspelo in tale roza rjava kombinacija barve je super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si pobarvala magnolije in krasno sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši