petek, 31. julij 2020

Morje



Eno namakanje je mimo.
Hitro je minilo, kar je lepega, itak vedno hitro mine.
Je pa pasalo.

Na Scrapping4funChallenges#170 - Birthday, je bila izmed drugih, predstavljena tudi moja voščilnica.
Bila sem zelo vesela. Zahvala gre Tini in njenim ustvarjalnim pripomočkom.

Dekleta so me povabila, če sodelujem kot gostja v izzivu
Scrapping4funChallenges#172 - OCEAN.


Seveda sem se z veseljem odzvala povabilu. Velika zahvala gre Sonji, ki me je vodila po jezikovnih poteh. Angleščina je pri meni samo nujno, saj razumem kar nekaj, sestaviti v celoto pa je problem. Striček Google pa prevaja katastrofalno, kar verjetno veste že same.

Pa gremo k mojemu oceanu.

Vsi izrezi in ozadje je senčeno z distress inki. Ozadje sem pošpricala z vodo, da je nastal bolj morski efekt.
Ostale izreze sem dodatno prevlekla z wink of stella brush markerjem. Upam, da bo efekt viden ob povečanju slike.



Vabim vas, da se udeležite izziva in pokažete svoje kreacije.

Oglejte si, kaj so pripravile tudi ostale punce.



Sponzor izziva je Polka Doodles.



To je to.
Imejte se lepo.




Izzivi:
- galerija meseca julija NP - rezalna šablona (kvadrati s šivi)
- DL.ART:DLART Thankful Thursday Challenge#264 - Animals
- Word Art Wednesday:AG #450-#451
-Vesela hiška: IZZIV # 8 - ZAKLADNICA NARAVE





8 komentarjev:

  1. Renata čestitke. Voščilnica mi je zelo všeč, kot bi pogledal proti morskem dnu. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za GDT, angleščina pa po malem vsem dela težave, ker jo premalo uporabljamo.... Čudovito morsko voščilnico si pripravila za inspiracijo :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za GDT. Povsem zasluženo. Krasno morsko voščilnico si izdelala in napletla ljubko zgodbico. Ozadje je fantastično.
    Prijatelji pa so zato, da pomagajo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, vse lepo hitro mine, a ostanejo spomini. Spomini na poletne dni, ki jih tvoja voščilnica ima veliko. A žal na njej ni nič pravega iz narave, zatorej ne bo mogla sodelovati v izboru za nagrade. Hvala za obisk v Veseli hiški in pridi še kdaj! Lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Doma pa vse polno školjk. Bo potrebno malo bolj pogledat inspiracije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za GDT.Spomini na dopust naj ostanejo in če si bila deležna takšnega dvorca kot je na tvoji voščilnici je bil dopust kraljevski:))). Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši