sobota, 23. januar 2021

HVALA

 

Zahvaljujem se vsem, ki še niste pozabile name in me razveselile z prazničnimi in rojstnodnevnimi željami.

Za nami je eno katastrofalno leto in upam, da bo leto ,ki je pred nami, veliko boljše.

Moje praznične voščilnice so lani šle samo najožjim.

Zato sem ostala v zavetju šablon Najlepšega para iz prejšnjih kolekcij.




Upam, da mi uspe kaj več kot lani, priti na okrog tudi k vam.

To je to.

Imejte se lepo.



Izziv:

- galerija meseca januarja Najlepši par - šablone (vesele praznike 3)

- Vesela hiška: IZZIV# 14 - Bela kot sneg

- CRAFT - alnica # 277 : AG - KARKOLI

14 komentarjev:

  1. Draga Renata, želim ti, da naj ti bo to leto bolj naklonjeno z v sem dobrim. Voščilnice so zelo lepe. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj bo letošnje leto boljše v vseh pogledih 🥂

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj bo letošnje leto boljše v vseh pogledih 🥂

    OdgovoriIzbriši
  4. Naj bo letošnje leto boljše v vseh pogledih 🥂

    OdgovoriIzbriši
  5. Naj bo leto, ki je pred nami res Zdravo in še enkrat Zdravo!
    Vse ostalo bo že šlo.
    Lepe voščilnice si naredila za svoje najdražje.
    Bodi lepo.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Piękne kartki! Oby ten rok był lepszy dla nas wszystkich:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Upam, da bo to leto prijaznejše s tabo in z vsemi nami. Vse dobro in hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Renata veliko nas je lani okusilo težke dneve, a se ne damo, kajne? Želim ti veliko lepega v tem letu in naj sonček posije v tvoj dan. Tvoje praznične voščilnice so lepe in preproste, a šteje misel in dobra volja. Hvala za obisk v Veseli hiški in pozdravčke pošiljam. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Renata, naj bo tovje leto lepše kot prejšnje. Z obiski je pa bolj na švoh pri vseh nas, tako da se sploh ne sekiraj ;).

    OdgovoriIzbriši
  10. Naj bo novo leto prijazno do tebe, da boš lahko več ustvarjala. Tvoje praznične voščilnice so čudovite. Embosirano ozadje lepo popestri belino. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si ustvarjala! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  12. Naj ti letošnje leto na pot pripelje samo lepe stvari.Veš, lepo te je spet brati in občudovati tvoje mojstrovine.
    Lepo,lepo bodi,jaz pa ti pošiljam en velik objem in poljub.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo, da si prišla k nam na obisk Renata. Zelo sem vesela. Res je , leto, ki je za nami nam je prineslo veliko izzivov. Upam, da bo letošnje malo bolj prizanesljivo. Voščilnice, ki si jih ustvarila so zelo lepe. Krasno si okrasila našo galerijo. Pridi še kdaj. Zelo te bomo vesele. Pozdrav in objem janja DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Renata, vesela sem, da si nas s svojimi nežnimi voščilnicami obiskala tako v Veseli hiški kot v Craft-alnici, kjer sem gostja izziva, zelo pa sem vesela tudi obiska in sledi, ki si jih pustila na mojem blogu.
    Držim pesti, da se bo to leto obrnilo drugače, toliko stvari bi spremenila v letu, ki je odšlo a ker jih ne morem, upam, da se tiste, prijetne zgodijo letos.
    Ti pošiljam velik objem na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši