sobota, 21. november 2015

Tresočka



Moja prva.


Zanima me, kakšen paus uporabljate. Zdi se mi , da na slikah izgleda vaš lepše.
Jaz sem uporabila navadnega, ki ga dobimo v knjigarni.
Na osnovo voščilnice, sem zalepila snežinke, katere šablono sem dobila ob nakupu, v Tinini trgovini.
Dodala sem nekaj krogcev različnih velikosti. Izrezala sem iz bleščečega papirja, ki je bil na drugi strani roza barve. Ker je moj 3D trak malo debelejši, so se mi krogci obrnili in se ne vidi bleščeče.
Tresočka je pa le.
Kot se že vidi, sem delala z šablonami Najlepšega para.


To je vse za danes.
Želim vam lep sobotni večer.



Lepim jo v dalerijo meseca novembra - Najlepši par.
Brown Sugar Challenge  Blog ch 173 - Anything Goes
Creative Fingers Challenge ch.98 - Anything goes

15 komentarjev:

  1. Tole je pa zelo vesela novoletna voščilnica - tresočka. Nič ni narobe, če so se ti krogci obrnili, če so se enkrat, se bodo pa še enkrat. Meni je všeč...res mi deluje kot da je napolnjena z energijo in ne s krogci in snežinkami. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je zelo všeč,
    sploh ker je v tradiconalnih barvah
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je prekrasna tresočka, v pravih tradicionalnih barvah. Super je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo tresočko si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa tresočko si naredila. Snežinke in krogci so super in nič zato, če so se krogci obrnili. :-) Zelo mi je všeč pisan božični papir. Sama tresočko delam s plastično folijo, bom pa poskusila s pavsom, saj mi je veliko bolj všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super cute!!! Thank you for joining us at Brown Sugar, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Very beautiful!!!!Thank you for joining us at Brown Sugar this week!
    Anna Dt

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa je in pavs tako rahlo prikrije, kar se skriva za njim, zato je še zanimivejša tresočka. ;) Rdeč napis mi je super všeč!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely CAS card! Thanks for joining Brown Sugar Challenge~

    OdgovoriIzbriši
  10. joj, kakšna krasna tresočka, tole s pavsom je super ideja - jaz jih tudi delam s folijo, pavs pa kupujem tudi navadnega.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa tresočka. In tvoj pavs papir izgleda zelo lepo :)
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita voščilnica. Meni je všeč. S paus papirjem si malo umirila voščilnico. Zdi se mi, da bi ob bolj prozornem lahko postala bolj kričeča. Zelo je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jaz načeloma tresočke delam s prozorno folijo. Če pa želim umiriti dogajanje na voščilnici, pa uporabim paus papir. Tudi sama ga kupujem v papirnici. V tvojem primeru se mi zdi super, da si uporabila paus papir, ker je že papir naokoli pisan in bi bilo drugače morda preveč dogajanja. Tako pa je vse skladno.

    OdgovoriIzbriši