sreda, 2. december 2015

Vrteče voščilo



Spremljam Tinino šolo, vendar malo zaostajam,  saj sem cele dneve v službi.
Vseeno sem se ga naučila.
Ker je že papir dovolj vzorčast, sem voščilo dala v notranjost voščilnice.


Toliko za danes.
Imejte se lepo.



Voščilnico lepim v galerijo Najlepšega para -meseca decembra.

10 komentarjev:

  1. Noro lepa. Zelo lepo ti je uspela. Tina bo ponosna nate.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz mislim, da bo Tina ponosna nate, saj si ustvarila čutovito vrtočko. :-)) Zelo mi je všeč vzorčast papir, kroglico si pa super pobleščila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa je in kroglica se res tako lepo blešči!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si umestila tole vrtečo bunkico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, prekrasna je! Zelo sem ponosna, da sem ti bila v navdih :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale vrteča voščila so res krasna, tudi sama bom morala poizkusiti kaj podobnega.
    Bunkica pa je res posebna ker se tako blešči.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh kako se šajna....Krasna in papir zelo lepo paše na to kroglo. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito vrtečko si ustvarila :)

    OdgovoriIzbriši