sreda, 8. januar 2020

Na poti



Krasen komplet štampiljk in šablon.
Na pot je odšlo tudi nekaj mini voščilnic. Se je mudilo in so odšle ene tudi brez "fotkanja".


Na pot je odšla tudi srnica.
Ozadje voščilnice sem naredila z plastično mrežo, ki se uporablja za omete. Narejena po navodilih z MŠPU.


To je to .
Imejte se lepo.




Izzivi:
-galerija meseca januarja NP: štampiljke (na poti) rezalne šablone (na poti, srnica, mini prazniki, okrašeni pravokotniki, srčna snežinka 2)
- celotna kolekcija je lahko tvoja ( štampiljka in rez. šablona - na poti, srnica)





5 komentarjev:

  1. Krasne so vse, ena čudovita je tudi pri meni, hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile avtomobilčki so fantastični. Ideja za srničino ozadje pa svetovna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep vozni park in prikupna srnica na super ozadju. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, kako so lepe...tista, kjer si darila povezala s šalom in dodala kapo mi je pa prav ukradla srce!

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštne so :) Eden izmed avtomobilov je tudi k meni pripeljal darila in praznične želje. Hvala. So pa tudi meni padla v oči darila s kapico in šalom. ;)

    OdgovoriIzbriši