petek, 17. januar 2020

Vabilo



Da vam pokažem tudi vabila za abrahama, 
ki sem jih seveda naredila sama.


Mogoče vas zanima, zakaj dve pikapolonici.
Kot sem že v eni od prejšnjih objav napisala, se nama je obema številka obrnila na 50.
Ker je dragi prestopil že julija, je obsedel na številki. Jaz pa sem prosto poletavala do decembra.
Vem, da bi za njega bil bolj čmrlj, ampak nimam nobene šablone.

Za notranjo stran sem se odločila za puzzle.
So se morali malo potruditi, če so hoteli vse izvedeti. 
Levo stran sem prilepila, da se je lažje sestavilo.
Sem se pa pozno spomnila, da bi merila čas, ki so ga porabili za sestavo.
Vabila sva vsem osebno predala. Da bi za šalo na zabavi malo pokomentirali, komu se je najbolj mudilo.



In še sestavljeno.


To je to. 
Imejte se lepo.



Izzivi: 
galerija meseca januarja NP- rezalne šablone (vesela pošta, pikapolonice, romantično sporočilo)
- As You Like It Challenge:Anything Goes
- Word Art Wednesday: AG #422 - #423




13 komentarjev:

  1. Oo, kako lepo in domiselno s puzzli, upam, da ste se imeli prekrasno.
    Jaz sem tudi ravno pred kratkim kupila šablono puzzel za svojega moža, je obseden z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super vabila! Zelo lepo in domiselno. Puzle v notranjosti pa so češnja na torti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauu, navdušena sem nad vabilo. Noro dobro, da so se povabljeni morali malo potruditi, če so hoteli zvedeti, kam in kdaj naj pridejo na zabavo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito vabilo, Renata! Všeč mi je barvna kombinacija in motivi, ki si jih izbrala za vajina okrogla praznika. Ideja s sestavljanko znotraj vabila pa fantastična ideja! Ob tem naj ti takole z zamudo čestitam, ker sem v lanskem letu zamudila tvoj praznik..

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za okroglo (upam, da je moje voščilo prišlo do tebe ;).
    Krasna in domiselna vabila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo draga Renata, kako imenitna ideja s puzli - pa barve, pikepoke, popolno darilo in tudi to, da sta jih predala osebno je tako zelo srčno! Podariti svoj čas, v času, ko se vsi prtitžujemo, da nam ga zmanjkuje je nekaj najdragocenejšega.
    Lepo, lepo bodi in uživaj v svojih 50 :-)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetovna ideja s puzli in to da si ti še frčala naokoli, medtem ko je mož že obsedel na 50-ki... WAW :) :) :). Že sma ideja je zakon ko pa vidiš celoto te pa sezuje -vajini povabljenci so bili zagotovo navdušeni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Happy belated 50th birthdays to you both, Renata! That's a big milestone and I just love your card and the way you did a puzzle on the inside!! Brilliant!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  9. What a wonderful and unique idea. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "CAS" challenge.

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična ideja in zelo estetsko in domiselno vabilo. Pa čestitke za okroglo. Sedaj bo vse boljš. Lastne izkušnje.

    OdgovoriIzbriši
  11. What a fabulous project for our Anything Goes theme, thanks so much for sharing your make with us for this AYLI challenge. Hope to see you at the next one too! Squirrel Xx

    OdgovoriIzbriši
  12. What a great design for our Anything Goes theme. I'm loving that puzzle on the inside! Thanks so much for sharing it with us. Hope to share with us again this week!

    OdgovoriIzbriši
  13. Renata še 1 x čestitke za 50, kako lepa številka. Si pa prijateljem pripravila kar nekaj dela, če so želeli sodelovati na vajini žurki:) - super. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši