sobota, 13. maj 2017

OMBRE




Tema tokratnega izziva CRAFT-alnice, se glasi OMBRE.
Tudi mene je zamikalo, da sem izdelala voščilnico. Odločila sem se za modro barvo, saj mi dnevne temperature že budijo željo po morju.
Senčila sem z distressom-salty ocean.
Pošpricala z vodo in popivnala z brisačko. Prav tako sem osenčila tudi kroge, v katere sem na sredino dala seguinček.
Dodala sem še izrez Najlepšega para.


Nastala bo še kakšna  v drugi barvi, saj mi je voščilnica všeč.

Opravičujem se, ker zaostajam s komentarji.
Moje počutje je katastrofalno. Poškodba kolena, ki se vleče že od lanskega leta, bo drugi mesec dočakala operativni poseg. Zaradi bolniške in vsega kar gre zraven, sem v takem stresu, da mi solze tečejo v potokih. Resnično, ampak žalostno.
Tableta bolečino omili, stresa pa ne.



Imejte se lepo, še zame.





Izzivi: 
CRAFT - alnica:iziv #185-OMBRE
galerija meseca maja - Najlepši par(pravokotniki s šivi in šablona čestitke)
The Corrosive Challenge#5 MAY-AG
TTCRD Challenge-AG
Word Art Wednesday Challenge#282-283 - AG



22 komentarjev:

  1. Draga Renata - zdravilne objeme ti pošiljam na daljavo in ti želim dobro okrevanje... naj ti modrina neba, ki si jo tako čudovito pričarala na čestitki prinese trenutke brez stresa in bolečin, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna je! Želim ti, da čim prej okrevaš!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Renata, tudi jaz ti pošiljam obilo zdravilnih objemov in pozitivne energije...želim ti čim prejšnje okrevane.
    Navkljub težavam, ki te pestijo si naredila čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely design! Pretty card. Thanks for sharing with us at Word Art Wednesday this week!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Renata, pošiljam ti dobre misli in objem, da čimprej okrevaš.
    Voščilnica pa je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Renata, pošiljam ti zdravilne objemčke za tvojo dušico. Ne jokaj preveč, saj bo tudi stres minil. Pozdravili te bojo in spet boš poskočna kakor srnica.
    Krasno si se lotila ombre ozadja in res naredi še kakšno v drugi barvi saj je čudovita.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, drži se in mislim nate, voščilnica pa kot.pravi ocean ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je tvoja voščilnica. Všeč mi je ta nežna modrina. Prav gotovo bo krasno izpadla še v kakšnem drugem odtenku. Drži se, vse bo še vredu. Topel objem!

    OdgovoriIzbriši
  9. Renata upam, da se tvoje počutje kmalu popravi in da se koleno "pocjata" čim prej... Vsem težavam navkljub si ustvarila čudovito CAS voščilnico katere barva kar kliče po morju. Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ujej, Renata, želim ti uspešen poseg in čimhitrejše okrevanje. Poskušaj se sama znebit stresa in ga naženi tako, da se nikoli več ne vrne.
    Krasen ombre efekt si naredila in nastala je čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh, Renata, žal mi je, ker imaš takšne zdravstvene težave. Ne morem razumeti, da tako dolgo čakaš na operacijo ... Upam, da bo kmalu za tabo in bo potem šlo s tvojim počutjem navzgor in bodo solze zamenjale smeh.
    Krasna voščilnica, ki kar kliče modro nebo in toplo morje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely serene ombre' effect. Thanks for joining us at Through the Craft Room Door

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Renata...mi je zelo žal... stiskala bom pesti ob operaciji in boš videla...kmalu bo vse le še slab spomin. Drži se!!! ...voščilnica je pa krasna!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa voščilnica je nastala in ustvarila si krasen prehod iz svetle v temno. Všeč mi je CAS stil :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasen izdelek in popoln ombre efekt. Čisto sem navdušena nad modrino in elegantnimi krogi.
    Držim pesti, da se vse dobro izteče. Mislim nate. <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Ojej Renata, vse dobro ti želim. Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Ta res kliče po morju. Ti krogi delujejo kot kakšni mehurčki.

    OdgovoriIzbriši
  18. This is lovely, Renatina. Thanks so much for sharing your artistic talents with us.
    Blessings,
    Karen Letchworth
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  19. Saj veš kako pravijo....korenina nikoli ne pozebe...če je pa to ženska pa itak. Želim ti, da bo to kmalu vse za teboj in da se bo vse skupaj dobro končalo...ustvarjanje je baje tudi del terapije. Drži se, mislimo nate.
    Tole "morje" je pa krasen ombre efekt...bi kar skočila vanj.

    OdgovoriIzbriši
  20. Stiskam pesti, da bo poseg tipi topi, čestitka je pa prava paša za oči in tudi mene spominja na morje in umirjenost. Objem zate!

    OdgovoriIzbriši
  21. iii, kako lepo si naredila, zelo lepa voščilnica s krasnim ombre ozadjem, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp

    OdgovoriIzbriši