nedelja, 28. maj 2017

Rojstni dan



Praznovali sta  Helena in Maja.

Prva je odšla k Heleni.
Ozadje sem naredila z dvema stencil šablonama.
Najprej sem senčila liste, nato sem čez prvo šablono, senčila z šablono Najlepšega para.
Še enkrat sem na isto mesto pik odtisnila blazinico za toplotno embosiranje. In pike posula z prozornim prahom. Vse skupaj sem prilepila na papir, ki sem ga izrezala z Tininimi valovitimi pravokotniki, ki sem ga prej osenčila z zelenim distressom.
Izrezala sem še voščilo v črni barvi in ga prilepila na dno voščilnice, da listje pride bolj do izraza.
Napis sem prevlekla z Wink of stella, vendar se na fotografiji ne opazi.



Naslednja je odpotovala k Maji.
Pri tej sem osnovo senčila z vijoličnim distressom. Želela sem ombre učinek. Vendar mi je temnejši del preveč izstopal, sem ga porabila kot ozadje. Poškropila sem ga z pearl prahom, zmešanim z vodo. Vendar na fotografiji ni viden. Iz belega papirja sem izrezala pravokotnik z šivi, ki sem ga okrasila z sizzix šablono. Prilepila sem na vijolično ozadje in dodala še Tinino voščilo.

13 komentarjev:

  1. Renata,hvala za prvo lepotičko. Verjamem, da je bila tudi Maja nadvse vesela svoje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepi Cas voščilnici si ustvarila :-) Prepričana sem, da sta bili prejemnici navdušeni, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe lepi, predvsem pa šteje pozornost. Lep pozdrav k tebi Renata, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno se znaš poigravati s stencil šablonami. Na tej drugi pa si odlično uporabila ombre ozadje in tako poudarila lep izrez.

    OdgovoriIzbriši
  5. Great card.Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    OdgovoriIzbriši
  6. obe sta prečudoviti, krasna tehnika!

    OdgovoriIzbriši
  7. O, čudovit ombre na motivu in krasna voščilnica. Tudi prva, narejena z dvema šablonama, je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. What a beautiful card you made for K&K.
    Thank you for joining us.
    Hugs, Monique

    OdgovoriIzbriši
  9. Great CAS card. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful CAS card! Thank you for joining In the Word Art Wednesday fun! Ginny M DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si ustvarjala. Pri drugi mi je všeč ombre ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Supermooie CAS kaart.

    Bedankt voor je deelname bij de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    OdgovoriIzbriši
  13. What a beautiful card, thanks for joining us at K&K.

    Hermien

    OdgovoriIzbriši