nedelja, 11. junij 2017

Zahvala




Drage moje, zahvaljujem se vam še enkrat na tem mestu.
Ne morem vam opisati veselja, ko sem odprla škatlico.

Sonja hvala ti iz srca, srečna sem, da te imam.


Doma jih neštetokrat prebiram, saj mi dajejo moč in upanje za naprej.


Prijazne besede so lahko kratke in lahkotne,
a njihov odmev je neskončen.
Mati Tereza

HVALA VAM, KER STE!♥♥♥



Ob enem pokažem voščilnico, ki jo je dobila kofetarica Renata.
Super punca, ki mi nariše nasmeh na obraz in mi je v veliko pomoč v situaciji, v kateri se nahajam.


To je to.
Imejte se lepo.








7 komentarjev:

  1. krasno je pogledati vse dobre želje na kupu - naj ti vsakič narišejo nasmeh na obraz in prebudijo optimizem.
    in zopet si krasno ustvarjala, vedno se spomniš same super kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  2. Toplo mi je pri srcu, ko vidim, kako smo te razveselile. Bila je spontana ideja, dekleta pa so bila takoj za akcijo. :-) Pazi nase!
    Renati si izdelala krasno voščilnico v zelo lepih barvah. Čipka je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj bo, boš videla, da se vedno vse uredi....a veš koliko punc misli nate????? ogromno. Drži se.

    OdgovoriIzbriši
  4. Renata hvala za pogled na vse lepe želje - naj se izpolnijo in ti prinesejo vse dobro, zaželjeno iz vseh src...
    En objem od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Renata, sem vesela, da so ti naše besede pričarale nasmeh na obraz, močno upam, da boš ob naslednjem srečanju z nami. Želim ti, da se ti čimpreje vse uredi. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Vedi, da smo s tabo in če nas potrebuješ, veš kje smo. Sonja pa je tako ena zlata punca in skrbna prijateljica. Ona se je spomnila na to in vse zorganizirala. Me pa smo tako vedno za akcijo ;)

    Tale sončna voščilnica je zelo lepa.

    Tebi pa želim vse dobro in naj ti črni oblaki čimprej odidejo in naj ti spet posije sonce.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo, sem dobila kar solzne oči... drži se, tvoja voščilnica je pa polna energije in sonca...vse lepo!

    OdgovoriIzbriši