ponedeljek, 12. marec 2018

80



Februarja je mama praznovala rojstni dan.
Številka in tulipani povedo, koliko let je nabrala.
Brez tulipanov, enostavno še vedno ne gre. Trenutno prevladuje pri meni belina in tulipani lepo izstopajo.
Na tulipane sem dodala še nekaj "dežnih" kapljic.



To je to.

Imejte se lepo.


Pa še to: Se opravičujem, ker sem slaba z komentarji. Situacija, ki se vleče že skoraj eno leto, še vedno bedi nad mano. Ampak, enkrat bo tudi to mimo. Saj vmes mi tu pa tam vseeno uspe pustit kakšen komentar.

Izziv: 
galerija meseca marca - NP (šablone - pravokotniki z šivi, tulipani, kreativni krogi, mini voščila, številke z šivi)




8 komentarjev:

  1. Zelo lepo si sestavila voščilnico. Všeč mi je, da si tulipane zataknila v odprtino. Lepo si dodala voščilo. :-)
    p.s.: Vse bo v redu! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit šopek si nabrala za svojo mamo.
    Za komentiranje pa se nič ne sekiraj. Bo kdaj čas tudi za to.

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna voščilnica, tako lepo elegantna in lepo postavljena kot vedno pri tebi.
    se ne sekiraj glede komentiranja, mislim, da vse razumemo drug drugo, so obdobja, ko nam enostavno časovno ne znese. drži se!

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako lepa voščilnica za mamo.
    Naj bo sreča in zdravje na njeni strani.
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. WAW kako so tulipani lepo prišli do izraza :). Prav pačše tale rdeča na nežnost beline - čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  6. Renata čestitke tebi za čudovito izdelano voščilnico in tvoji mami za lepih 80. Naj še dolgo uživa, da bo prejela še veliko pozornosti s strani svoje hčere.
    Glede komentarjev: imam prav slabo vest, tudi jaz sem malce zanemarila to "prijetno obveznost", ti še imaš razlog, no jaz se pa zgovarjam na penzionistični status in starost:). Lep pozdrav ti pošiljam in ti resnično želim, da bi se tvoj "zaposlitveni status" uredili. Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč, da tulipani kukajo iz sredine. Zelo lepa in elegantna voščilnica in Vse najlepše za mami.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najlepše tvoji mami...izdelala si ji čudovito, energično čestitko.

    OdgovoriIzbriši