torek, 13. marec 2018

EKO - KRAFT PAPIR


se glasi izziv na CRAFT - alnici, ki ga je izbrala Lili.
Voščilnico bi lahko imenovala tudi sestavljanka.
Papir sem senčila z tremi odtenki distress oxide, katere sem nato malo poškropila z vodo in popivnala z brisačko. Ko se je vse lepo posušilo sem izrezala najmanjše kvadratke z šivi od NP.
Začelo se je sestavljanje na črn karton. Prava uživancija, ko si sam doma in imaš "božji" mir.
Na koncu sem dodala tag iz paus papirja, na katerega sem prilepila voščilo in metulja.


Dobila jo je Keltika.


To je to.

Imejte se lepo.



Izzivi:
galerija meseca marca - NP (kvadrati z šivi, voščilo, tag)
Inspiration Destination ch.145 - AG
613 Avenue Create ch.207 - AG
Lil Patch of Crafty Friends ch.77 - AG
Through The Purple Haze ch.142 - AG
Word Art Wednesday ch.#324-#325 - AG





11 komentarjev:

  1. Krasna ideja za izdelavo ozadja. Všeč mi je izbira barv in postavitev kvadratkov. Tudi črno ozadje naredi poseben efekt. Tag, napis in metulj pa voščilnico naredi popolno. Super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Renata, prekrasno ozadje si ustvarila, ni lepšega kot takole v miru potem sestavljati, kajne? Jaz se včasih sprašujem, če sem malo čudna, da vsak prosti trenutek preživim za ustavrjalno mizo...he he al pa v šopingu ustvarjalnih stvri ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam s predhodnicama, res krasno ozadje in drugega kot metuljček res ni potrebno. Lepa voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, kako si me navdušila s tem ozadjem!!!! Prelepa voščilnica...

    OdgovoriIzbriši
  5. Madonca, si naredila krasno ozadje! Čisto sem navdušena. Krasno si sestavila barvne kvadratke. Zelo lepa voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Te kar vidim, kako si uživala in to se vidi na voščilnici! Zelo je lepa

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušno si se igračkala z oxidi in sestavljala kvadrate. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ozadje si sestavila in nastala je lepa voščilnica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastična, spominja me na kalejdoskop. Se jih spomneš??
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole me je pa zelo in resno navdušilo. TOP! Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši