sobota, 27. februar 2016

Okrogla




Dve na eni, ampak ne tehniki.
Sin je v četrtek praznoval rojstni dan, par dni prej pa je naredil še izpit za traktor.
Tako sem na voščilnici združila oboje.
Slikico mi je poslala, dobra dušica Zvonka
Znak je pa domače izdelave.
V izpuh sem dodala voščilo, ki krasno paše na to mesto.
Na cesto pa voščilo. Smeha in veselja je bilo obilo.




To je to.
Imejte se lepo.





Lepim jo v galerijo meseca februarja-Najlepši par.

12 komentarjev:

  1. Čestitke za eno in za drugo stvar in srečno tako v življenju kot na njivi...da bodo brazde šle lepo naravnost. Tebi pa vsa čast za izvirno voščilnico. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako izvirna voščilnica. Zelo mi je všeč. Vse najboljše želim novopečenemu dvajsetletniku-traktoristu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izvirno voščilnico si izdelala. Tudi mene je nasmejala. :-)) Pa vse najboljše mlademu traktoristu! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke mladeniču. Čestitka je res izvirna. Zelo lepo

    OdgovoriIzbriši
  5. Renata, super krasno voščilnico si izdelala sinu in združila rojstni dan in izpit. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si vse skupaj skombinirala... čestitke sinu za rojstni dan in opravljen izpit in seveda tudi tebi za rodilni dan ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnica je zelo simpatična. Verjamem, da je bilo veliko veselja in smeha. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše dvajsetletniku :-) Krasno voščilnico je dobil :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse najboljše tudi z moje strani, lepo si skombinirala oba dogodka in nastala je res dobra voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si združila obe stvari. Sinu pa srečno vožnjo in vse naj naj.

    OdgovoriIzbriši
  11. o,kako je dobra, čestitke dvakrat!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke!!! Izdelala si mu prekrasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši