sobota, 13. februar 2016

Zlata poroka



Pol stoletja je za vama.
Petdeset pomladi, petdeset jeseni,
ki sta skupaj jih prebila, radosti delila, 
skupaj križe in skrbi nosila.

Še na mnoga srečna skupna leta.



Potiskan papir sem ob straneh embosirala z zlatim prahcem. Tudi voščilo sem embosirala z istim prahcem na paus, ki sem mu na koncu dodala cvet.
Številko sem obarvala z zlato Delicata blazinico.
Neverjetno, kako se barva prahca in blazine razlikujeta, pa sta obe zlati.



Slikanje brez senc ni bilo izvedljivo, saj je lilo kot iz škafa. Sonce se je prikazalo popoldne, ko je voščilnica odšla že od doma.

To je to.
Imejte se lepo.



Lepim jo v galerijo meseca februarja Najlepšega para.

12 komentarjev:

  1. Prava posvežitev za petdeset skupnih let. Lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Že 50 je fascinantna in občudovanja vredna številka. Mi je pa všeč, da nisi uporabila toliko kiča in da je samo številka tista, ki tako sili v ospredje...čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Res se zlato od zlatega razlikuje. Častitljiva obletnica in lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. O to pa so skupna leta. Zaslužita si tako krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vesela, romantično rožasta voščilnica. Zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa in nežna voščilnica za častitljivo obletnico. Lepo si okrasila notranjost. Tudi fotografiji sta mi všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Taki obletnici zlata barva zelo pristoji. Si jo zaslužita. Krasna čestitko si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica! Všeč mi je cvetlični motiv.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je...tako lepo si dodala zlato barvo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne barve, zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši