četrtek, 18. februar 2016

Sreča drugič



Inspiracija z pinteresta, ki je v tej objavi izpadla čisto drugače.
Ni mi dalo mira, zato sem šla še enkrat od začetka.
Brez Tininih divjih vrtnic itak ne gre. Embosirala sem jih z bakrenim prahcem. 
Pobarvala z abandoned coral distressom, liste pa z kombinacijo peeled paint in
shabby shutters .
Tudi izrez Sreča, je embosiran.
Nato sem jo dvakrat izrezala s pravokotniki z šivi. Zunanji in srednji del sem prilepila s 3D blazinicami.
K bakrenemu "dežju", sem dodala še nekaj polperlic.




To je to.

Imejte se lepo.


Lepim jo v Tinino galerijo meseca februarja.

16 komentarjev:

  1. O tole mi je pa všeč. Dobra postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. Všeč mi je 3D učinek in sama postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kako dober eleganten efekt si naredila s temi okvirji malo ven, malo not.
    Super izdelek

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lepa je! Tako lepo si uporabila okvirje...efekt je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw, prekrasna je. Globina in 3D ji da poseben čar, pa tudi bakreni embosing ji da dodaten pridih elegance.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale pink ponk z okvirji je res fantastičen in izgled ima kot prava slika. Všeč. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Res super zgleda tvoje igranje z izrezi pravokotnikov. :-) Vrtnice si svetovno odtisnila. Zelo lepa "sreča". :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Renata, ta je res lepša :). Krasne rože, 3D postavitev in embosing v barvi barkra, čudovito. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrtnice so resnično hvaležen element za izdelavo voščilnice in tako lepo si jih umestila na vse okvirčke:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Renata, čudovita je in res je lepša od prve, vse pride bolj do izraza. Moram enkrat poskusit tole z okvirji, mi je zelo všeč. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši