ponedeljek, 26. september 2016

Strojevodja




Dekleta iz CRAFT - alnice, so se tokrat odločile za moško voščilnico.
 Navadno imam probleme z njimi. Pri tej je bilo malo lažje, saj je za gospoda, ki vozi vlak.

Za ozadje sem uporabila papir iz Tedija. Okvir slike sem naredila z romantičnim okvirjem, dodala številko in voščilo, vse od Najlepšega para. Dodala še polperle v barvi okvirja. Okvir sem senčila z več distressi, prav tako rob papirja, ki sem ga na koncu malo razcefrala z škarjami.  Če ni drugega pri roki, gre tudi z njimi. Napis sem malo popackala z belo tempero.

29 komentarjev:

  1. Čudovita je! Všeč mi je lokomotiva v okvirju, ki po barvi malce izstopa in daje tak retro videz.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava čuha puha vintička je. Všeč mi je, da je brez vsakršnih dodatkov, ker je že lokomotiva tako glamurozna, da res ne potrebuje ničesar več.

    OdgovoriIzbriši
  3. Every man (and woman) would like to ride in this train! Nice card.
    Lia, DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  4. I love this unisex card, such a great vintage picture and I love the embellishments you have included as well.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes September link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    OdgovoriIzbriši
  5. O, mi je všeč. Okvir zgleda na fotki bakren in super pride.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa je, zaradi barv in motiva, mi rahlo starinsko deluje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita moška voščilnica, prejemniku pisana na kožo in take so najboljše, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ti je uspelo. Zelo všeč mi je tudi barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, tudi meni je ta lokomotiva všeč. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. No, pa je vlak pripeljal do Abrahamčka. Lepa moška voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fabulous train card, great colours too.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  12. Renata, čudovito. Izbrani barvi sta krasna kombinacija. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. in ja s škarjami se krasno cefra.. prav krasna je tale lokomotiva. Slavljenec ej bil navdušen, kaj?

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful card.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT
    http://cardscraftandart.blogspot.in

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-)) Super si se znašla, vlak je krasen.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami tudi pri Scrappin4Fun challenge.

      Izbriši
  16. Wonderful masculine card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    OdgovoriIzbriši
  17. Stunning masculine card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo je lepa. Všeč mi je, da si dala lokomotivo v okvir. Super kombinacija barv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. A great card for a man you have made! Thanks so much for joining us at Happy Little Stampers Anything Goes with a Die.

    Emma - DT member

    OdgovoriIzbriši
  20. Gorgeous card. TFS and joining us at Jo's for our Funday Friday challenge

    OdgovoriIzbriši
  21. Great Masculine card. Love the image and overall design. Thanks for joining us this week at Jo's Scrap Shack. AJ DT JSS

    OdgovoriIzbriši
  22. Hey
    beautiful work, great Digi love your colors
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    OdgovoriIzbriši
  23. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping4Fun :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Čudovita moška voščilnica, Zelo lepo si dodala vlak v romantični okvir, tako elegantno pride.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  25. Zelo lepo voscilnico si sestavila, veseli me, da si jo pokazala v izzivu Craftalnice.

    OdgovoriIzbriši
  26. Fabulous card.
    Thank You for playing along with HLS - Anything Goes With Dies Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  27. Krasno voščilnico si naredila, všeč mi je izbira barv.
    Hvala, da si se nam pridružila pri izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši