nedelja, 18. september 2016

Ustvarjalna skrinja



Pred dnevi je praznovala Vladka.
Če se ne motim, se še namaka v morju.

Ker mi stencil šablone, še vedno ne dajo miru, sem se spet igrala z njimi. To šablono  sem  dolgo "skrivala", saj nisem imela ideje, kako jo ovekovečiti na voščilnici. Vseeno mi je pa v spletni trgovini, takoj padla v oko.
No, pa sem jo vzela ven iz ovitka. Senčila sem jo z peled paint. Ker mi je delovala pusto, sem se odločila, da jo poudarim z prozornim prahom za toplotno embosiranje. Nekaj podobnega, se mi močno zdi, da sem videla pri Martini. Takrat sem tudi na prvo mesto ustvarjalnih nakupov, pripisala prozorni prah za toplotno embosiranje.


Na paus papir sem dala voščilo Najlepšega para, ki sem ga toplotno embosirala z belim prahom.



In za konec, še nekaj seguinov.


To je to.
Imejte se lepo.






12 komentarjev:

  1. Zelo je lepa. Všeč mi je minimalizem na njej in to da nisi dodajala nekih odtisov. Zagotovo se je bo Vladka zelo razveselila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, prekrasna je. Super kombinacija stencil, senčenja in še toplotnega embosiranja. Rezultat je vrhunski.

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasen efekt, res lepa kombinacija tehnik.

    OdgovoriIzbriši
  4. A si ti že opazila, da si se čisto specializirala za stencil šalone...vsakič nam pripraviš nekaj novega. Efekt pa res krasen in ravno ta minimalizem naredi voščilnico bogato.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo se vidi, da si še toplotno embosirala. Fajn izpade. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica za Vladko je nastala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo, krasni svetleči listki!

    OdgovoriIzbriši
  8. Minimalistična in zanimiva, tudi to je potrebno znati:). Se pa lepo tudi vidi ves lesk, ki ga je ustvaril prozorn prah. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. U zelo zanimiv efekt in zelo lepo sestavljena. Vladka je sigurna bila zelo vesela :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo voščilnico si naredila Vladki. Všeč mi je ta šablona in kako si uporabila prozorni prah za končni efekt.

    OdgovoriIzbriši