sreda, 28. september 2016

Za treebug.org


Septembra je praznovala  tudi Tina, ki jo najdete tukaj.
Zelo ustvarjalna punca, ki objave niza kot po tekočem traku. Zato ji komaj sledim.
Vseeno mi je pa lepo na njenem blogu, zato ga redno obiskujem. Čeprav  velikokrat z zamudo.
Tudi pri tej voščilnici sem uporabila stencil šablono. Osnovo sem naprej narahlo senčila z distress blazinico, dala čez šablono in še enkrat senčila bolj močno.  Pred lepljenjem na osnovo, sem jo še malo scefrala z škarjami. Misel sem najprej odtisnila z črno blazinico. Nato sem jo še enkrat toplotno embosirala z srebrnim prahom, tokrat malo z zamikom.
Dodala sem metulja, ki sem ga prevlekla z prozornim markerjem z bleščicami.
Za konec sem dodala še nekaj seguinov, in polperlo, ki krasi metulja.

11 komentarjev:

  1. Mi je padla v oči, že pri Tini :) Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  2. This card is absolutely gorgeous. I love the beautiful background you have created and the butterfly looks gorgeous and really stands out.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes September link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    OdgovoriIzbriši
  3. ja, je zelo lepa na fotkah, v živo pa prav nekaj posebnega, res taki lepi efekti, prava paša za oči - najlepša ti hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Videti je zelo preprosta, a po opisu, kako je nastala, se vidi, da je vanjo vloženega precej dela. Topla in nežna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo tople barve si izbrala in nastala je krasna voüöilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prave pozitivne barve si izbrala. In tale efekt pri napisu se mi zelo dopade.

    OdgovoriIzbriši
  7. This is beautiful. I love the background you have created too. Thanks so much for joining us at Happy Little Stampers Anything Goes with a Die.

    Emma - DT member

    OdgovoriIzbriši
  8. Izbrala si lepe barve. V kombinaciji z napisom je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo je lepa. Krasno si senčila in domiselno embosirala napis. Super voščilnica za naspidirano ustvarjalko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. O, taka topla voščilnica s tapravim sporočilom za Tino ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Such a cute card.
    Thank You for playing along with HLS - Anything Goes With Dies Challenge!

    OdgovoriIzbriši