sobota, 10. april 2021

Roza iz naftalina



za veselo hiško.





To je to.
Imejte se lepo.



 
Izzivi:

- galerija meseca aprila Najlepši par : šablona (valoviti kvadrati s šivi), plastična šablona (akvarelne črte)
- izziv Vesela hiška # 17 - Roza kot vrtnica
- Cute Card Thursday Challenges#681 - WINGS








11 komentarjev:

  1. Lepa nežna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva. Lp, Erika

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna nežna voščilnica za rojstni dan. Lepo si okrasila roza ozadje. Tudi napis mi je všeč. Hvala, ker si z nami v roza Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. U luštna, nežna, prav slišim nežno glasbo v ozadju. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako simpatično vočšilnico si ustvarila. Zelo lušna kombinacija vseh elementov. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav in objem Janja

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa, nežna voščilnica. Hvala, ker s slovenskim napisom sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Le zakaj Roza iz naftalina ? In tako sem si jo ogledovala podolgem in počez, a nisem pogruntala. Le , da je ozadje prekrasno in da metuja poplesavata po melodiji pomladi... Hvala za obisk v Veseli hiški in lepo se imej. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo, tebe sem pa že pogrešala. Lepo, da si se nam pridružila. Voščilnica pa, zelo lepa. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je! Všeč mi je, da si ostala le pri roza in nevtralnih barvah.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna voščilnica in lepo dodan napis :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  10. Naftalin gor ali dol - čudovita je Renata!
    Sonček ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši