sreda, 14. april 2021

Malo pisano



Na senčeno ozadje z distress oxide, sem odtisnila štampiljko čestitke s cvetjem - Najlepšega para.
Z čopičem sem dodatno pobarvala odtis v barvah senčenja, zato tudi pol cveta ene, pol druge barve.
Za dodaten efekt sem malo pošpricala ozadje z vodo in
dodala zastavico z voščilom.




To je to.
Imejte se lepo.





Izzivi:
- galerija meseca aprila Najlepši par: šablone ( vesela pošta, voščila in zastavica), štampiljka (čestitke s cvetjem)
- CRAFT-alnica # 283 - SLOVENSKI NAPIS
- TTCRD - AG


 

6 komentarjev:

  1. Super si se znašla z barvanjem! Hvala, ker s slovenskim napisom sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva. Lp, Erika

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Krasno si ustvarila ozadje. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica in lepo dodan napis :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši