ponedeljek, 26. april 2021

Še ena roza



Ozadje je senčeno z roza distress blazinico 
in poštempljano z štampiljko (cvetoči božič).
Prilepila sem napis , ki sem ga zakrila z paus papirjem, da sem razbila močno barvo.
Nanj sem prilepila okvir, ki sem ga izrezala s pomočjo šablon, kvadrati s šivi in romantičnimi kvadrati.
Za konec sem dodala še dve rožici.



To je to.
Imejte se lepo.




Izzivi:
- galerija meseca aprila Najlepši par: šablone (kvadrati s šivi, romantični kvadrati, danes je tvoj dan, cvetoči božič), štampiljka (cvetoči božič)





5 komentarjev:

  1. Fantastična rozika! Zelo lepo si jo sestavila. Poštemplano ozadje je zakon, pavs papir pa super izbira, da nežni roza dodaš še malo mehkobe. Hvala, ker si s to lepotičko okrasila roza galerijo Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta tvoja rozika je res čudovita. Super si uporabila pavs papir s katerim si ta nad vse uporaben napis dodatno poudarila. Rožici, ki si ju postavila v diagonalo pa data voščilnici piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna rozika je nastala, všeč mi je, da si dodala paus papir, sama se ponavadi ne spomnim nanj. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepa rozika. Všeč mi je kombinacija z belo barvo. Fantastično si ustvarjala.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako domiselno si uporabila pus. Všeč mi je tvoja kreacija. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav in objem Janja

    OdgovoriIzbriši