ponedeljek, 20. junij 2016

Čokoladni izziv



Za nov izziv na CRAFT-alnici, se je Tanja odločila za čokoladnico.
Dolgo sem jih občudovala pri Zvonki, saj je ekspert za nje. Pri njej ni problema izdelave. Lahko je mini ali pa maxi. Čeprav nam je izdala mere že pred časom, mi ni uspelo, da bi naredila že kakšno. Zato je tokrat izziv prišel, še kako prav.
Ker sem uporabila vzorčast papir, je nisem pretirano krasila.
Brez  Najlepšega para, seveda spet ni šlo.
Uporabila sem rezalno šablono Odprti tag in Sreča.
Štampiljke iz kompleta Sreča čaka nate in Podarjeno z veseljem.


V notranjosti sem naredila žepek za bon ali dinarčke.


To je to.

Imejte se lepo.



Čokoladnico prijavljam na 162.izziv CRAFT-alnice.
Galerijo meseca junija - Najlepši par





15 komentarjev:

  1. Prelepa je. Zelo dobro ti gredo od rok čokoladnice. Super dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušno si okrasila čokoladnico. Tudi žepek v notranjosti je zelo lepo čipkast. :-)) Krasno, sladko darilce.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj te sreča spremlja in sladko življenje :) To mi je prišlo na misel ob tvoji lepi čokoladnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. o, je lepih barv tale tagec in trakec tudi, prekrasna čokoladnica. hvala, da si se nam pridružila v craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si naredila. Tale tag super paše na čokoladnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Thank you so much for posting you creative and very lovely art in the #234-#235 - Anything Goes Word Art Wednesday Challenge.
    Blessings, Carole

    OdgovoriIzbriši
  7. What a fantastic surprise inside - beautiful card front, clean, beautiful colors, great design.

    So glad you joined us at Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si zavila čokolado in tako bo sedaj še mnogo slajša v tem lepem ovoju. Tagec lepo paše nanjo :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  10. Love this project, who wouldn't with the yummy tucked away inside! Thanks joining us Die Cut Diva's

    OdgovoriIzbriši