ponedeljek, 13. junij 2016

V barvi sivke



Spet aktualna šablona, meni tako všečna.
V kratkem pridejo druge na vrsto. Od mene jih loči samo še cca. 22 kilometrov.
Ko te nekaj zasvoji, ti ni pomoči.
Senčila sem z milled lavender distress blazinico.
Nato sem papir z šablono spustila skozi hrošča. S pomočjo gume je nastal 3D efekt.
Ker že sam vzorec na šabloni veliko pokaže, nisem hotela dodajat kaj večjega. Tudi tokrat ni šlo brez Najlepšega para (zasvojenost na kvadrat). Na voščilnico sem dodala izrez foto dekoracije. Na katerega sem spet odtisnila misel iz kompleta štampiljk pozitivčki od Mavelu. Tudi osrednji del sem izrezala z Tininimi kvadratom.
Še seguinčke za poživitev.



V nedeljo je praznovala Magda iz ArtMBR.
Ker obožuje sivko, je voščilnica v njeni barvi.


Na koncu se še opravičim, ker mi komentiranje vaših objav zaostaja. Enostavno ne gre skozi. Spremljam vas redno, tako, da sem na tekočem.

To je to.

Imejte se lepo.

14 komentarjev:

  1. Hi, hi, 22 km. :-))) Kaj pa, če jih pozabim doma? :-))) Tole emboiranje s stencil šablono mi moraš obvezno razložiti, ker zgleda svetovno. Super lepo voščilnico si izdelala. Magda je bila gotovo navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je, res izjemen efekt. Super ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in ozadje si zelo lepo naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, super ozadje s šablono ti je uspelo. Se pridružujem Sonji glede razlage. Ni mi čisto jasno, rezultat je pa noro dober.

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, krasen rezultat s stencil šablono - tale šablona je res prekrasna, tako da se je ne bi mogla naveličati. res imaš tako lep slog.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar se komentiranja tiče...nič bat Renata...nisi edina, tudi mene baše, zdajle hitim 100 na uro, da bom vsaj malo nadoknadila.
    Tale šablona je res fejst, tudi meni ljuba in ni mi žal, da jo imam. Všeč mi je tudi zaradi tega,ker je že sama po sebi dovolj in ni potrebno nikakršnih dodatkov ali pa samo ena malenkost,tako kot si jih dodala na tej ti. Krasna je. In kot pravi Tina...tvoj slog je res krasen. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica je nastala. Nežna, krhka in hkrati elegantna in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. S tole šablono vedno zadaneš v polno. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zadela si v polno, mene v srce. Hvala ker jo lahko božam in ji dovolim, da boža mene. Zakladnica idej, pripomočkov in barv. Tudi zaradi tebe je moje praznovanje lepše.

    OdgovoriIzbriši
  10. This is so pretty!!! Thanks so much for joining us at Creative Fingers this time around!!
    Susan - DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Čisto v moji barvi je. in seveda čudovita. Mislim, da smo kar vse zasvojenke z najlepšim parom <3 Jaz kupim nekaj časa, če ga ima katera kaj viška ali pa podaljšam dan za par uric, da bi lahko našla čas za obisk vseh krasnih blogov.

    OdgovoriIzbriši
  12. I really like the simple but effective design on your card. Very pretty. Thanks for playing in the Creative Fingers challenge Penny (Creative Fingers DT)

    OdgovoriIzbriši