četrtek, 23. junij 2016

Rdeča



Kot lahko vidite, sem zasvojena z to stencil šablono.
Spet sem se igrala z njo.
Malo sem senčila, nato dodala čez njo štampiljko pisave.
Ker se mi je zdelo, da po vsem tem še nekaj manjka, sem se odločila, da še drugo polovico osnove obdelam. Najprej sem jo senčila, nato preko šablone potapkala z embossing blazinico in posipala prozorni prahec. Toplotno sem ga embosirala z grelno napravo.
Za konec sem dodala še izrez, ki sem ga naredila z rezalno šablono Rayher, ki jo je za njih oblikovala Tina iz Najlepšega para.
Na njega sem odtisnila misel iz kompleta Pozitivčki od Mavelu.
In tu se je zgodba končala.


Pri fotografiranju sem se poigrala na način, ki ga je opisala Helena.


13 komentarjev:

  1. To ni samo igranje, je že pravo izumljanje načinov eksperimentiranja s tole šablonco. Madonca ti dobro gre vse tole. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta stencil šablona je pa res vrhunska in očitno pri tebi vsestranska. Odlično ti gre in komaj čakam kaj novega boš z njo še ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si se poigrala s šablono in ustvarila dva različna videza: v spodnjem in zgornjem delu. Vse skupaj pa domisleno "presekala" z okrasno šablono. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si se poigrala in vse skupaj zložila v krasno celoto! Pohvala za drzno izbiro barve, jaz nikoli nisem dovolj pogumna za žive barve ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Šablona ti res leži in zelo lepo ozadje si naredila z njo. Pa rožice ti tudi lepo cvetijo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Supeer si se igrala, krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow! Beautiful card, and such a lovely play on the embossed areas! Rich, fun colors, and a terrific use of texture! Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge "Anything Goes". Please check back to see if you are a winner!
    crafty hugs,
    de
    P.S. I'd love for you to visit my personal blog if you have a chance. Thanks!
    {Creative Smiles}

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti si svetovni prvak pri igranju s stencil šablonicami. :-) Voščilnica je čudovita. Všeč mi je, da sta zgornji in spodnji del izdelana na različna načina. Tudi s fotografijo si se lepo poigrala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno šablono imaš in prav dobro si se jo lotila :-)) Zelo všečna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely card.

    So glad you joined us at Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow this looks so effective with the reversed pattern, I love it. Thank you for joining the Anything Goes Challenge at Diecut Divas. Cathie DT

    OdgovoriIzbriši
  12. o, kako ti razturaš s tehnikami in kakšne efekte ustvarjaš, vau ...

    OdgovoriIzbriši