petek, 17. junij 2016

CVETLIČNI ARANŽMA - Ko me inspirira#49



Vse okoli nas cveti in brsti.
Vladka in Tina sta dobili navdih v Anjini voščilnici.
Odločili sta se, da junijski izziv, nosi ime Cvetlični aranžma.


Moj aranžma je sestavljen iz orhidej, saj jih obožujem. In če že nimam pretirane sreče z njimi, naj cvetijo vsaj na voščilnici.


Voščilnico prijavljam na izziv Ko me inspirira#49-cvetlicni aranžma.
Lepim jo tudi v galerijo Najlepšega para, saj sem uporabila rezalno šablono orhideje.


To je to.

Imejte se lepo.



11 komentarjev:

  1. Zelo je lepa. Orhideje so čudovite in napis tudi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen cvetlični aranžma si ustvarila <3 Všeč mi je tudi okno, ki razkriva verz v notranjosti. Hvala za obisk pri meni :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super aranžma Renata
    ostani v cvetju
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite orhideje na lepem ozadju in napis, ki kuka skozi lino je lepa dopolnitev. Glede orhidej se pa ne sekiraj, mislim, da obstajamo dve vrsti: tiste, ki jim noro rastejo in tiste, ki nam ne uspevajo:) Meni je prvič uspelo, da se je obdržala in tudi ponovno cvetela (2x zapored), po moje iz same hvaležnosti, ker jo nisem takoj zavrgla:) Sedaj pa imamo Tinine in če ne gre s tapravimi, bomo pa te uporabile:) Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne orhideje si ustvarila. Zelo mi je všeč embosirano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  6. o, krasna, prekrasna in to okence, res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. U, krasno ti cvetijo orhideje in všeč mi je ideja z oknom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo so zacvetele in krasno uspevajo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, uh...tole si pa tako lepo naredila. Orhideje, ki obrobljajo krog so mi čudovita ideja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si razporedila orhideje okoli odprtine.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si pobarvala orhideje in jih fantastično razporedila na voščilnici. :-)

    OdgovoriIzbriši